Gas Natural Fenosa ha fet avui una emissió de bons de 850 milions d’euros a 10 anys

• L’emissió s’ha fet amb un cupó de l’1,5%, amb una demanda superior a 2.300 milions d’euros.
  • En paral·lel a aquesta emissió, s’ha llançat una oferta de recompra de bons, el resultat de la qual es coneixerà el 23 de gener d’aquest any.
  • Les dues operacions s’emmarquen dins d’un procés continu d’optimització del deute financer.

Gas Natural Fenosa ha tancat avui una emissió de bons per un import de 850 milions d’euros i venciment el gener de 2028. Aquesta emissió es va fixar amb un cupó anual de l’1,5%. El preu d’emissió dels nous bons és d’un 98,937% del seu valor nominal.

L’emissió, llançada aquest matí dins del programa Euro Medium Term Notes (EMTN), ha estat sobresubscrita en més de 2,5 vegades i ha rebut ordres de més de 130 inversors institucionals de 24 països.

El desemborsament d’aquesta operació està previst per al proper dia 29 de gener de 2018.

Així mateix, Citigroup Global Markets Limited ha llançat avui una oferta de recompra de bons de GAS NATURAL FENOSA amb venciments entre 2019 i 2023, el resultat de la qual es coneixerà el 23 de gener d’aquest any.

Es preveu que els nous bons siguin permutats totalment o en una part, pels bons de Gas Natural Fenosa que hagin estat finalment adquirits per Citigroup Global Markets Limited.

D’acord amb la política financera de la companyia, “GAS NATURAL FENOSA realitza constantment una revisió de la seva estructura financera amb l’objectiu d’incrementar la liquiditat, ampliar la vida mitjana del deute financer, així com reduir els costos de finançament amb bona resposta per part dels mercats”, ha remarcat el director general economicofinancer de la companyia, Carlos J. Álvarez.