Naturgy revalida o liderado en sostibilidade que lle outorga a axencia de rating MSCI por sexto ano consecutivo

• A compañía enerxética obtivo un triplo ‘A’, a máxima cualificación posible, polas súas sólidas prácticas de seguridade e mitigación de riscos.
  • Naturgy é a compañía española que primeiro recibiu esta máxima cualificación, xa que a axencia lla outorgou por primeira vez en 2017.

Naturgy foi recoñecida cun triplo ‘A’, a máxima cualificación, por parte da axencia de rating Morgan Stanley Capital Internacional (MSCI). Este recoñecemento, que obtivo de forma consecutiva dende o ano 2017, convértea na empresa española que recibe esta distinción de xeito ininterrompido dende hai máis tempo.

O índice valorou as sólidas prácticas de seguridade e mitigación de riscos de Naturgy en relación cos seus comparables. Así, a súa menor pegada de carbono, o seu liderado en prácticas de goberno e a súa política de seguridade e saúde no traballo, son ámbitos nos que salienta o traballo que realiza a compañía por implantar medidas e iniciativas que afondan nunha visión sostible do seu modelo de negocio.

A axencia MSCI ESG Ratings ten como obxectivo medir a resiliencia das compañías aos riscos ligados á sostibilidade a longo prazo.

Nuria Rodríguez, directora de Ambiente e Responsabilidade Social, puxo en valor a importancia deste tipo de recoñecementos internacionais que avalan o camiño emprendido pola compañía. “Esta cualificación é un reflexo do traballo realizado en Naturgy para aliñar os nosos obxectivos empresariais cos da necesaria transición enerxética e como esta non se entende se non é dende a sostibilidade real, aterrada en proxectos e iniciativas concretas de aplicación diaria e universal na compañía”.

Compromiso coa sostibilidade e aposta pola transición enerxética

Naturgy presentou en 2021 o seu novo Plan Estratéxico a 2025, co que a compañía impulsará o seu papel na transición enerxética e na descarbonización co ambicioso obxectivo de acadar a neutralidade de emisións en 2050 e unha potencia instalada de fontes renovables próxima ao 60 % en 2025.

En liña co seu compromiso coa transición enerxética e a descarbonización, a compañía rexistrou en 2022 un descenso dun 24 % das súas emisións totais, directas e indirectas en comparación coas de 2017, desadaptando o incremento do resultado financeiro da evolución da pegada de carbono da compañía. Pola súa banda, en materia ambiental, Naturgy levou a cabo preto de 350 iniciativas de biodiversidade que contribúen á preservación do capital natural en todos aqueles países nos que está presente.

En termos de goberno, o grupo continúa avanzando na paridade de xénero e a representación das mulleres. Do mesmo xeito, a compañía mantén un compromiso firme co desenvolvemento profesional dos seus empregados, impulsando o rexuvenecemento do equipo e facilitando as ferramentas necesarias para o seu progreso. Froito deste compromiso, a compañía puxo en marcha o programa Flex&Lead, dirixido á contratación externa de novos talentos con diversidade de perfís, co obxectivo de incorporar a 300 mozos a 2025. Actualmente, xa se incorporaron máis de 150 persoas, das que o 78 % son mulleres.

O desempeño da compañía en materia social, ambiental e de bo goberno foi recoñecido polos principais e máis importantes índices e ránkings do mundo, entre os que se encontran FTSE4GOOD ou Ecovadis, así como os premios Global Energy Awards 2021, de S&P Global Platts, á mellor empresa de enerxía do mundo.